Hej!

Kolla vad jag hittade, en gammal blogg! Passar perfekt när man måste skriva av sig lite. Om så för sig själv eller för alla andra.
Kan ju också påpeka att min information och mina intressen inte stämmer, det var ju ett tag sen jag hade denna.


Jag känner mig trygg utan dig, men så oerhört ensam.
Jag gjorde fel val, och jag får leva med det.
Du sa att det räckte med att vi vet vart vi har varandra.
Jag vet aldrig vart jag har dig.
Eller hade.
Förlåt för allt, även om ett förlåt inte räcker till.
Det är fortfarande mörkt ute, det enda som lyser är du i min tanke.
Jag somnar med ett leende på läpparna, men en tår i ögat.
Leendet för att jag tänker på dig, och tåren för att du inte finns hos mig.
Men samtidigt kunde inget vara mer rätt.

Jag är så sjukt förvirrad
.

Nu ska jag gå hem till Johan, och kolla lite film. Kan behövas.
Älskade Johan. Min bästa vän.

Som jag skrev, kommer bara att använda bloggen till att skriva av mig när jag känner att det behövs, så vi syns säkert igen, ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0