ojojoj, flera år sen nu!

Haha, hej!

Det var nog mycket mer än ett år sen som jag la upp något här,
glömde bort att jag faktist hade en blogg. ;)
Funderar på att bli aktiv igen, men är inte helt säker.
Har ju trots allt inget intressant att skriva om.

Men aja, jag sitter här, klockan är två, och jag tror att jag ska
gå och lägga mig snart. Denice ligger i min säng, och jag ska nog
våldta henne. Och säg inget annat, för jag vet att hon gillar det. ^^
Nu ska jag ut och röka, och fixa lite i huset så mamma inte säger något.
Och jag glömde ju att säga, GOTT NYTT ÅR :D det är ju trots allt 2010 nu. ><
Men aja, ni alla får ha det underbart, så får vi se om jag lägger ut något mer här-

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du ska bli aktiv på bloggen ;)

2010-01-04 @ 15:54:28
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0