Micaela Lundman - 22 Maj

Hejsan alla därute!
Jag är då en tjej på 13 år som inte hade något bättre för mig än att skapa en blogg.
På dagarna går jag i skolan och är med kompisarna, och på nätterna så ..  sover jag ? ><
Jag har verkligen inget att blogga om ._.
Jo!  Idag har jag vart med min bästa kompis denice, Puss på henne :*
Vi var ute och cyklade men sen skulle hon hem ..   =(  Fuck..
Men senare när jag kommit in så ringde Jonas mej, som räddning av min tråkighet
och undrade om jag ville följa med ut, och det ville jag =)  Alltid med jonas =*
Vi var ute ett tag sen skulle även han hem, Skit, jagvet.
Nu sitter jag här och skriver om ingenting >< Har bara så tråkigt ..
Bilddagboken är jag också inne på när jag inte har nåt bättre för mej, och msn .. :*
får ta och blogga mer någon annan dag, puss på er som orkade läsa =)
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0