Hoppsansa :D - 27 Maj

Fan,  nu hoppade jag över en dag ._.   Kuk på det ..
Men iaf, Mina 2 sista dagar har sugit åsnepung!
Jag lovar,  först säger lärarn att jag suger ,  och sen när jag säger det till en annan
lärare så ljuger den först om det :s

Jag: Jag vill inte jobba..
"Maggan": Men våran regering har bestämt att du ska jobba .
Jag: men våran regering suger :s
Hon: Nej,  det är du som suger,. 

Jag har bevis!!  Vittnen!!   men hon sa såhär "Nej,  det har jag aldrig sagt till dig, du
får gärna tro att jag sa det, men jag skulle aldrig använda sådana ord till en elev."

Fitta eller att du gjorde! :s   Ursäkta mitt språk :s

Idag har jag vart helt deppad, har en del stora och mindre problem nuförtiden.
allt var så mkt lättare när man var liten! Fyfan ..
men idag har jag sjungt, tagit kort och slagit på en kudde för att avreagera mig ''/
Jag pratade ut för en kompis idag, och det känndes så jävla gött!
Att få släppa ut all ilska och prata med någon som faktist lyssnar <3
det betyder mkt för mig ska ni som orkar läsa detta veta ><

Om ni inte har nåt bättre för er, adda msn? :D   [email protected]
Skulle glädja mig,  men då ska de då vara trevliga, seriösa människor! inga:
"Ååh, vad kåt jag är, vill du se mig runka i cam?  Vill du visa kanske ? Har du
handen under byxorna, mellan benen? ;)"   SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SVINEN!

Tack mina vänner för att ni läste detta om ni nu kom så långt innan ni somnade ><

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0